Partea a 9-a- Ultima zi in "Jagellonia"

Buna dimineata! Ultima zi de plimbarit prin Europa se asterne in fata...
La ora 10 predam camera, si mergem in oras la cumparaturi...

Camera unde am stat...


Nu puteam sa mergem in alt loc decat Galeria Krakowska...




Dupa ce am facut cumparaturi pentru cei de-acasa, Sonia a plecat si ea, in jur de ora 13...
Si asa am ramas singur aproape 10 ore...ce sa fac?unde sa ma duc?
Sonia...(poza din arhiva personala)

Dupa catva timp de stat prin gara, am hotarat sa merg prin centru, sa dau un tur...
Iata ce am surprins...

Sukiennice...

Pentru poze cu maimuta... :)

Apoi, am mai dat o tura pe la Barbakan si in parcul de langa castelul Wavel...
Barbakan...

Barbakanul asta era principala intrare in orasul vechi, servind si ca fortareata si ca un avanpost impotriva navalitorilor acelor vremuri, mai precis in secolul 15...in locul parcului ce inconjoara astazi castelul Wavel se afla apa...

Parcul din jurul castelului...




Dupa alte 4 ore de frecat manganul in oras, ma indrept spre gara...
Fac un dus si mai trag niste poze in gara...





In sfarsit se face 21.45 si R 201 "Silesia" e tras la peronul 3...acelasi vagon ca si la dus, un "20-57"...

Si interiorul...


Sunt in vagonul 361, locul 62...am avut norocul sa fiu singur pana la Budapesta...ma indrept spre casa...





















2 comentarii:

Cristian spunea...

Frumoasa Polonia!Sper sa ajung si eu prin Krakovia....:)Faine poze...:)

Unknown spunea...

Bravo Codrut, stiam ca iti vei indeplinii visele din liceu! Bravo !

Trimiteți un comentariu