Partea a 3-a- Caransebes- Oradea

Gata...am fost, am vazut, am venit...stiu ca sunteti nerabdatori sa aflati ce s-a intamplat mai departe...sa incep:

11.05.2009 ora 22.00

Ziua asteptata a venit...imi fac bagajul, adica un rucsac, in care arunc cateva haine, asigurarea medicala, un prosop...imi iau pasaportul, biletul de tren, banii, telefoanele si le pun in borsetutza...mai sunt aproape 5 ore...mai stau putin pe internet si ma bag la somn...

12.05.2009 ora 3.00

Ceasul suna la ora 3.00 fix...ma dau cu greu jos din pat, ma spal, mananc, ma imbrac, imi sarut mama si fratele si la 3.35 ies pe usa...ajung la gara (care e la cca 300 m)...trenul personal spre Timisoara pleaca la 3.57 si era la peron...lume foarte putina la o ora asa de matinala, incat ii puteam numara pe degete cu usurintza...mai am timp pentru o poza...trag aer adanc in piept si sar in tren...


12.05.2009 ora 3.57

Megafonul din gara anunta plecarea trenului...impegatul iese, ridica paleta..."gata, am plecat" gandesc eu...trenul se urneste exact la ora prevazuta si o ia incet spre Timisoara...

12.05.2009 ora 6.13

Personalul ajunge in Timisoara Nord plin de lume, copii...aveam de stat 1 ora si 40 minute...ma intalnesc cu tata, care venea de la lucru, bem o cafea, dupa care fiecare isi vede de drumul lui...el acasa, eu spre Polonia...

IC 592 Timisoara-Bucuresti Nord


12.05.2009 ora 7.40

Acceleratul de Oradea trage la peron...e de fapt o sageata albastra...lumea urca, aerul conditional nu functioneaza...

Acceleratul spre Oradea in Timisoara Nord...

dupa o ora, trenul ajunge in Arad...

cartierul Micalaca...


sageata albastra in gara Arad...

pana la Oradea, nimic interesant...

12.05.2009 ora 10.40

Trenul intra in gara Oradea...iau tramvaiul si plec spre bunica...restul zilei se rezuma la intalniri cu prietenii si plimbari prin oras...cateva poze mai jos...



Oradea vazuta de pe dealul Ciuperca...



centrul orasului...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu