Partea a 5-a- Budapest Keleti

Iata-ma in Budapesta...gara principala...unul din locurile de plecare a trenurilor internationale...un furnicar de oameni intr-o continua miscare...13 linii cu peron din care 4 intra in hala principala...
Am coborat din tren ca si cum as fi fost de-al locului...desi strainii se vad dintr-o privire...aveam exact 1 ora si 42 minute pana la plecarea trenului de legatura...

Budapest Keleti pu.




M-am gandit sa raman in incinta garii, in speranta de a surprinde cate ceva din materialul rulant al vecinilor nostri...nu am avut prea mult de asteptat...


o electrica a H-START...



un OBB Taurus cu un tren din directia Wien...


Railjet...


sosiri si plecari Budapest Keleti...


dupa catva timp observ, undeva pe o linie secundara, fara peron, si trenul meu, EN 476 "Metropol"...bineinteles ca nu am ezitat sa arunc o privire...


Zagreb-Sankt Petersburg, apartinand RZD (cailor ferate ruse)...


si un vagon modern, tot al RZD...Moscova-Budapest...


Trebuie sa mentionez ca megafonul statiei vorbea incontinuu, insa trenurile internationale sunt anuntate si in limba engleza...tocmai atunci, se pregatea sa plece Tisza Express spre Moscova via Zahony-Chop-Kiev, motiv pt care m-am grabit sa trag niste poze...iata ce am putut sa pozez:

vagon de dormit RZD in relatia Budapesta-Moscova...

...si un WLABm al UZ (caile ferate ucrainene) in relatia Budapesta-Lvov...


Am ramas frumos impresionat de insotitorii de vagon, acestia purtand uniforme specifice cailor ferate de care apartineau...si de faptul ca, in cazul in care vreun tren prezinta intarziere, se cer scuze calatorilor pt asta si pentru inconvenientele create...la noi intarzie 5 ore si nimeni nu zice nimic...











































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu