Partea 1-Introducere...Contextul calatoriei

Salut,
pentru cei care nu ma cunosc, ma cheama Codrut, am 23 ani si de cand ma stiu mi-a placut sa calatoresc cu trenul...pana cum doar in Romania. Am vazut Sibiul, Iasiul, Bucurestiul, am facut chiar si turul Romaniei cu trenul, insa dorinta cea mai mare este sa fac o calatorie cu transsiberianul...si nu doar pentru a bea o cafea...Prietenii stiu de ce...:) Lucrez in telefonia mobila (firma nu se spune, se stie...).
Doresc sa mai spun faptul ca acest blog nu este realizat cu scopul de a ma lauda sau de a-mi face reclama, ci in special pentru prietenii mei, care asteapta cu nerabdare finalul, si carora doresc sa le multumesc pe aceasta cale...Cifrele si localitatile a caror nume apar in acest blog sunt reale, prin afisarea lor dorind a da o nota cat mai realista calatoriei...Din dorinta de a face acest jurnal cat mai usor de inteles si de citit, il voi imparti pe capitole...Daca vi se pare plictisitor, nu va obliga nimeni sa va pierdeti timpul citindu-l...Pozele prezentate in acest material apartin in mod exclusiv autorului acestui blog...
Doresc a mai preciza ca primele doua parti sunt scrise inainte de efectuarea acestei calatorii si prezinta atat imprejurarile cat si faptele exact asa cum s-au petrecut in realitate, pana in data imbarcarii in tren...


Internetul este poate cea mai importanta sursa de informatii care exista la ora actuala, cuprinzand absolut toate domeniile...
Prin urmare, aceasta "panza de paianjen" la nivel mondial poate fi si un mod foarte interesant sa cunosti persoane din toate colturile lumii...Desi sunt de parere ca aceste legaturi se rezuma, poate, la un dialog extrem de scurt, ceea ce urmeaza poate fi catalogat ca o experienta unica...
In ziua de azi, printre tineri, se afla la moda site-ul HI5...poate multi dintre noi nu ii dam o atentie atat de mare, dar tocmai acest site m-a condus spre o lume pe care nu stiu daca as fi vazut-o vreodata...Zis si facut...Stiti povestea: profile, poze, comment-uri si alte nebuneli d-astea...
Absolut din intamplare, am cunoscut pe cineva...o persoana cu totul altfel decat mine, cu alte preocupari si alte obiceiuri...ceea ce a urmat s-a succedat cu o rapiditate uimitoare: de la cateva mesaje banale pe acelasi HI5, urmate de Yahoo messenger, Skype si alte asemenea, pana la schimbarea numerelor de telefon...Cum nu mai fusesem niciodata intr-o astfel de situatie, credeam ca totul nu va fi decat o simpla furtuna intr-un pahar cu apa...Insa, aveam sa ma insel...si inca cum...
Trebuie sa recunosc ca nu mai fusesem niciodata in Europa si nici nu intrezaream vreo posibilitate de a pleca in viitorul apropiat...Mai avusesem o incercare in Dubai, ramasa insa fara rezultat...
Aceasta legatura s-a dovedit insa o prietenie veritabila, iar de aici pana la lansarea invitatiei nu a fost decat un pas...

Un comentariu:

Anonim spunea...

foarte frumos...urmeaza sa merg si eu in aceste locuri,insa cu prietena mea,care ese poloneza.o sa o am ca ghid ;)

Trimiteți un comentariu